Geworstel met WordPress

Hoe langer ik er over na denk, hoe meer ik het gevoel krijg dat doormodderen met WordPress net zoiets is als doormodderen met een PC met Windows, terwijl er zulke prachtige apparaten als Macs zijn.

Als je WordPress gebruikt verdoe je net zoals met een PC met Windows tijd met het beheer er van, terwijl je die tijd liever zou willen gebruiken om met content-creatie of andere dingen bezig te zijn (immers om de zo veel tijd een nieuwe versie van de software, het installeren van updates van plugins of nieuwe/betere plugins, het aanpassen van themes, embedden van extra code en er zijn vast nog meer van die dingen te noemen).

Zonde van de tijd. Zo ben ik nu -als ik er mee door ga- zeeën van tijd kwijt om mijn blog weer te reconstrueren omdat hij na een upgrade van WordPress kapot is gegaan.
Belachelijk eigenlijk!

Met andere woorden ik heb het met WordPress eigenlijk een beetje gehad.

Toch nog maar eens kijken of ik ergens een kant-en-klare service kan vinden zodat ik van WordPress af kan stappen.

Plaats een reactie